torsdag 11 december 2008

Spåra är skoj!






















Jag visste att matte hade något "fuffens" för sig igår fm, för hon gick iväg med den där speciella flaskan och mitt byte=skanken! Fast som vanligt fick jag inte gå me, fattar inte det där. Varför kan inte jag få skanken med en gång,slippa ränna runt i skogen å leta,när jag ändå vet att den oftast bor i frysen???

Men så idag efter låååååång väntan fick jag ge mig ut i spåret, ja matte var ju med men hon hängde ju mest i snöret efter mig.

Vi hoppa över bäckar 3 gånger,skoj!






2 kommentarer:

Storma sa...

Skoj att de går bra för er! Har ni bokat in nåt mer spårprov?? Dax för dom här vovvarna att gå nåt spår igen. Får boka i de i veckan om de inte tänker snöa massor förstås:)Ha de!

Anonym sa...

När blir det öppet prov då??*hihi* Roligt att allt går så bra!